Kiss

Hej Rockers!

Har inte skrivit sedan 2009-11-14 och nu är det redan 2009-12-16.
så det har hänt en hel del.

kan börja med att berätta att:


  • Pappa och lisa har varit och hälsat på mig, (Fick en dammsugare och ett strykjärn och en väska).
  • Har jobbat en hel del. (på kista,kungens kurva olearys och på globen.)
  • Mamma har fyllt 50år (grattis till henne)
  • Jag har  fyllt 21 år den 12/12 (grattis till mig).
  • Pysen har kommit hem igen, han har varit borta i 2 månader nu. (Han mår väldigt dåligt).

Idag:
Ska snart i väg och jobba som vanligt på olearys i kungens kurva.
Börjar kl 15.00 och slutar kl 23.00 som vanligt så stänger jag.
Det är julbord idag, så det blir en hel del att göra. :)





Jag kommer gång på gång på mig själv,
med att oroa mig mer och mer för dig.
än vad jag någonsin gör för mig själv.
Jag drömmer om att du ska fråga hur jag mår
och verkligen vill höra svaret.
jag väntar på dagen du ska säga och visa något.
Kan du inte någongång vända dig och
se mig!











 

rock´n roll

/rockangie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0