SM Guld <3


Hej Rockers, det har nu gått en hel veckan sen jag skrev och det har varit ganska jämt mellan blåvitt och Aik. Jag har haft ont i magen och varit väldigt orolig.
Jag har oxå läst ut boken Asyl som var oxå väldig bra.
Den måste ni oxå bara läsa.
Har börjat med tredje boken nu och det är fortsättningen på gömda och Asyl.



Den heter Mias hemlighet



.


Johan har även varit i göteborg för att hans jobb hade tänder som skulle levereras en viss tid så han hann gå på Ullevi och se Blåvitt spela.
Saknade honom hela natten och kunde verkligen inte sova.

I fredags var jag med johan på hans jobb, och vi handlade lite efter jobbet och sen hämta vi Joline för det är Johans vecka. lånade boken då hos Carina.

Lördagen var en stress dag för att Johan, jag och joline skulle på pysseldag nere i gula huset här på gården. Men joline hade inget att ha på sig för alla skulle ju vara utklädda så vi fick åka ner till stan och handlade och hon var djävulen..
vi hann pyssla i 30 min sen fick vi gå hem och vänta tills det var dax för Disco. Krickan, zack och Dewine var hemma hos oss oxå och dom festa hela natten med Johan. Jag gick och la mig efter ett tag.

Idag söndag, gick ut med Lucas och rasta honom. Städade lägenheten och duscha och tog på mig kläderna och gick upp till Carina och drack Kaffe.  Vi gick till Pizzan där nere vid graningsringen och drack lite öl och kollade på blåvitt och Aik.





Blåvitt 1               -          2       Aik

 



Jo vi tog SM guldet i år, och jag blev tårögd.
SÅ jävla bra fotboll.
Här kommer TIFO!













Solen stiger över Råsunda...


Vi ser hur solen stiger över Råsunda,
vi ser hur Hovets is e blank och klar.
Och bönderna dom gapar utav fasa,
och snutarna dom spejar och dom tar.
Vi ser dom svarta tröjorna i AIK,
vi vet att alla vägar bär oss rätt.

Å vi e AIK
å alltid e vi med er,
och alltid ska vi se er ta poäng.
Å vi e AIK
å alltid e vi me,
och alltid ska vi se er ta poäng.

Ibland så kan det blåsa kalla stormar,
ibland kan himlen vara ganska grå.
Men när det gäller laget som vi älskar,
så skiner solen snart på oss ändå.
Vi hört om stora tider som har svunnit,
vi vet att snart så är det dags igen.

Å vi e AIK,
å alltid e vi me,
och alltid ska vi se er ta poäng.
Å vi e AIK,
å alltid e vi me,
och alltid ska vi se er ta poäng.






Rock´n roll

//Rock Angie




Kommentarer
Postat av: Jo-Jo

ÄCKLIGT!!!

2010-05-07 @ 10:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0