Work =)

Hej Rockers!

Hänt otroligt mycket sen jag skrev. Det har nänligen hunnit blivit 13 dagar sen.
Va tiden går fort.

Har nämligen fått ett jobb på Hero city som kock. trivs jätte bra där. Har jobbat tillsammans med Caroline,Reza,kazim, Eraldo.






Har jobbat Fredag,Lördag,söndag,tisdag,onsdag,torsdag och nu är det äntligen fredag. Imorgon är jag ledig.

Fredagen: reza o daniel jobbade i köket. Hjälpte till så mycket jag bara kunde. men jag kollade mest på vart alla saker låg och vilken meny det var.

Lördagen: stog i luckan och sen fick jag lära mig Kallskänken. :)
mycket att göra och väldigt jobbigt var det. Jobbade med Eraldo,daniel.

Söndag
: Jobbade jag tillsammans med Caroline och daniel.
Och den dagen funderade bäst tyckte jag iaf.

Måndagen: var jag ledig. :) var ute med Lucas o pratade med Carina :)

Tisdagen: Jobbade jag tillsammans med Reza och Sandra var nämligen där. Hon som gick med mig på Hr på Dackeskolan.

Onsdagen: jobbade tillsammans med Caroline och det var jätte lite att göra. så jag städade alla kylar.

Torsdag: Jobbade med Kazim det var as mycket att göra. ville mise in plaza så mycket som möjligt.
Det var oxå nämligen en månad kvar igår tills min födelsedag.




Grälade med Johan med. Fan va jag måde dåligt hela dagen. Hoppas vi löser det här.



Älskar dig så jävla mycket orkar inte att vi bråkar som vi gör. vill dela hela mitt liv med dig och min framtid.
Förevigt din.





Fredag
: Är i dag, ska jobba med Kazim och Reza. Det kommer vara massa saker vi måste hinna med.
ska snart åka till jobbet.
PA ringde färut och undrade om jag kunde jobba. Så jag fick några pass.
men det åter kommer jag till senare :)



 

rock`n roll

/RockAngie







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0