POINT OF VIEW

I Lördags var jag och Älsklingen hemma hos Pulkan, Kattja och deras barn Teo och Alva.
Och söndagen låg johan min i baksmälla. Vi kom hem frammåt 19 och handlade lite innan vi åkte hem.
Jag skulle ha jobbat i lördags men tur var att jag ringde min chef innan jag åkte iväg.
Måndagen var jag på kommunen och skrev papper med en kvinna där angående Deltids jobb.
Sen åkte jag frammåt  4 till globen för att skriva anställnings avtal med dom.













Efter det tog jag tunnelbana till slussen men så var det problem med GRÖNA linjen!
Fick vänta 20Min för att komma till Slussen från Gullmarsplan.
Bytte mot norsborg och gick av i Liljeholmen som vanligt.
Satte mig på bussen mot farsta och hoppade av vid Johans jobb och lämnade matlådorna så att vi kunde Käka.
Hjälpte till älsk på jobbet och så stannade jag där tills han slutade, jag var helt uppe i boken som jag äntligen har Läst ut.




Ska börja läsa boken "ASYL" som är en fortsättning på boken "GÖMDA".





Och idag är det Tisdag och jag har redan tagit en dusch och varit ute med Lucas och varit hos Olle och fått äpplekräm innan johan försvann mot bussen.






Jag försöker nu göra mig iordning inför jobbet idag på GLOBEN,
hoppas det blir lika roligt som sist.
Men SHIIIT va ont jag hade i fötterna.
Hade nämligen blåsor under.

får se om jag får ett skumbad o en iskall ÖL
när jag kommer hem senare ikväll.




Take care and Rock`n roll


/Rock Angie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0