STORY OF MY LIFE

100 saker du inte visste om mig:

1. Fullständigt namn? Angelica gunilla sofie Luomala
2. Ålder? Snart 21
3. Vart bor du? Tyresö
4. Bor tillsammans med? Med Älsk och våra älsiga djur Lucas,smulan,Liten och så klart Joline
5. Husdjur? 2 katter och en hund
6. Färg på ditt hus? rött tegel
7. När är du född? 12 December 1988
8. Stjärntecken? Skytt
9. När tar du studenten? Skulle ha varit 2007 men det blev 2008
10. Något jobb? "Servering" "matkärring" och modell jobb vid sidan av.
11. När ska du sova ikväll? " när jag däckar i sängen"

13. Duschat idag? altid innan jag drar till jobbet
14. Kramat någon idag? Mina bebisar och Älsk
15. Pussat någon idag? Älskling<3
16. Vad har du ätit? köttbullemackor
17. Dagens klädsel? Mjukisbyxor och munktröja, skiit kallt här
18. Dagens smink? Fest smink "serverings jobb"
19. Dagens sötnos? Min älskling såklart
20. Dagens roligaste? midssommar afton xD
21. Har du många vänner? Ja väldigt många
22. Hur många har du kysst?! Några stycken
23. Vem kramade du senast? älskling
24. Hur många har du hållt på med? Ett par stycken
25. Hur många har varit otrogna mot dig? Hm, 3 person tror jag
27. Har du pojk-/flickvän? Pojkvän
28. Vem pratade du med i telefon senast? Morsan
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Ring när du slutar så vet jag när jag kan möta dig vid gullmarsplan, älskar dig din/Jojo


FAVORIT:
31. Film? clowd
32. Låt? white lion - all that you need
33. Mat? kebbab
34. Dryck? folk ÖL
35. Färg? Rosa
37. Stad? Sthlm
38. Land? ingen aning?
39. Ämne i skolan? dekoration och garnering, servering, dryckkundskap
40. År? Ingen aning


SENASTE:
41. Personen du tänkte på?
Syrran
42. Personen du kysste? Älskling
43. Gången du spydde? Ett par veckor sedan
44. Gången du grät? Minns inte
45. Pizzan du åt? kebbabpizza
46. Gången du var i Göteborg? shiit, länge sen nu
47. Gången du var i Stockholm? Är där jämt
48. Gången du var full? 3veckor sen
49. Gången du var hög? Hahah aldrig
50. Personen som såg dig gråta? Älskling


ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? Svart
52. Hund eller katt? Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Hemma och mysa med älsk
54. Tv-spel eller datorspel? Lätt TV-spel
55. Singel eller upptagen? Upptagen
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead? INGET!
58. Ragga eller bli uppraggad? Bli Uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel? Paradise Hotel
60. Svart hår eller blont? Rött
61. Blåa ögon eller bruna? Gröna
62. Choklad eller lakrits? Lätt choklad
63. Göteborg eller Stockholm? Både och
64. Högerhänt eller vänsterhänt? vänsterhänt
65. Coca cola eller fanta? Fanta
66. Pizza eller kebab? kebbab
67. Randigt eller prickigt? Randigt
68. Älska eller älskas? Båda
69. Leva eller dö? Leva


ANTAL:
70. Personer du älskar? Familjen, vännerna, katterna, lucas och  min Baby
71. Personer du hatar? Finns en del, nämner inga namn
72. Personer som sagt jag älskar dig? Familjen, vännerna och pojkvännerna
73. Personer du hånglat med på en kväll? Hahahah en tror jag
74. Glassar du ätit på en dag? Ingen aning
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? 1st sweden rock festival
76. Gånger du haft minnesluckor? har hänt, speciellt med sprit i bilden
77. Piercingar har du: 1st i navel och 1st näsan
78. Personer du saknar just nu? Min familj i östergötland
79. Gånger ditt hjärta brustit? mer när man var mindre


VEM:
80. Vill du ska vara hos dig nu? Min älskling
81. Ska du träffa imorgon? Nya människor
82. Sjöng du senast för? Johan i duschen
83. Hade du senast en msn konversation med? cissi
84. Spelade du tv-spel med senast? japp
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Älskling såklart
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Nämner inga namn
87. Förtjänar att dö? Inga förtjänar de egentligen, men vissa klarar man sig utan
89. Vill du leka med? Joline


VAD:
90. Gör dig glad? älsk
91. Gör dig ledsen? När ingen förstår, när man ändå försöker få dem att fatta ändå
92. Vad vill du helst göra nu? mysa med Älskling
93. Önskar du att du slapp göra? Jobba
94. Vill du ha nu? Romantisk middag med Älskling
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Hotell vistelse eller spa
96. Längtar du till? tills johan kommer hem
97. Tycker du om dina betyg? Hahah, japp.<3
98. Ångrar du i ditt liv? Nja vissa saker kanske
99. Är det bästa som har hänt dig? När jag träffade Älskling
100. Ska du göra nu? fixa iordning mig


Ja nu sitter man här igen, Jobbet var jätte roligt på globen, träffade Alex och Kajsa. fick jobba med kajsa i det Röda laget istället för det blåa som jag igentligen skulle vara med i. får kanske jobba med dom idag istället. Börjar kl 15.00 sen blir det käk sen genomgång.

Måste fixa iordning mig nu, annars så kommer jag inte hinna med något alls.

 

 

 

 

Rock´n roll

/Rock Angie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0