DREAMS

Hej Rockers,
igår har jag städat och rensat ut garderoben.
Olle, Asko,Cornelia kom hem till oss kl 7 för att se på fotbollen.
Jag lekte med Joline och Cornelia utanför
och Carina kom förbi med zeke så att bästa vännerna kunde leka av sig.






0                                                 -                                                 1



 

 












Har äntligen virkat färdigt mina vantar och Jolines som jag gjord
e åt henne, men måste stoppa innefoder innuti, annars blir det för kallt.










Idag vaknade jag av den hemskaste mardrömmen någonsin.
Fyfan, drömde att Min älsk blev överkörd av en buss och blev kött slamser kvar.
Var tvungen att ringa min älsk, han var på väg till jobbet och var så klart jävligt trött.
Vakna hela natten av att Joline låg och sparka på mig, och när jag väl gick in på toa och kom tillbaka så låg älsk tvärs över sängen och snarka, joline låg med huvudet mot hans arsle så jag flyttade på henne och puttade på johan tills han flyttade på sig. Han kollade på mig ett tag och undrarde vad fan jag höll på mig.
Rinde Morsan sen och berättade allt och jag hade svårt att somna om.



Vi ska till Ikea idag har vi bestämt johan och jag.




Joline kommer bli jätte glad när hon får leka i bollhavet inne på IKEA.







Ska fixa iordning mig nu,men ni får rocka loss.




Rock`n roll
/ RockAngie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0