It's a Miracle<3

Jag har äntligen flyttat in och lämnat Södertälje för gått.
så underbart, det känns. Otroligt, att jag Lämnade den där smutsen!





Kommer aldrig mer vilja bo i gettot.




Jag älskar dig Johan!


Utan dig är jag inte hel!






Den här veckan


Älskling och jag har städat lägenheten och fixat iodning alla rum.
Ska fixa Bilder sen när det börjar bli klart.
Har även jobbat en hel del som Servitris i Kista, det var otroligt roligt.
Fick en väldig duktig servitör brevid mig.

Joline och jag har även hunnit med att bakat bullar.


Vaknade i natt av att min älsklingen min diskuterade med någon i sömnen, det var väldigt intressant att höra han. Man borde ha spelat in, tror att han pratade med Krickan eller hans ex Angelica.?
Hm önskar att man fick veta.
det lär jag nog aldrig få veta!

Sen ringde  klock jäveln och Älskling var sen till jobbet.
Själv var jag som en "zombi" hatar att stiga upp ur min underbara säng.
Men jag var tvungen, måste ju få upp Joline "Dante" som hon nu vill heta.
Hon älskar att ligga och snoza i sängen som jag.
men till slut så fick jag upp henne och hon fick även sina mackor.
Sen blev det att ta på kläderna och gå till förskolan.

När jag kom hem igen var jag ute med Carina.
Hon har en hund som heter "zeke" som är en labradore.
Det är Lucas bästa vän. Dom älskar att leka med varandra


När jag kom in igen så började jag med tvätten.
Har plockat iordning saker som ska åka ned i källaren.

Älskling ringde och var på väg hem för att hjälpa mig att sätta upp den där spegeln som ska sitta i hallen.




Jag sitter här och käkar popcorn och
ska snart in och läsa den här boken!



Dom som inte har läst den måste läsa den.









Take care and Rock`n roll



/Rock Angie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0