Piece_Of_Me

Vaknade imorse av en äcklig sjuk mardröm, fick panik och ville bara gå upp ur min sköna säng.
tog på mig och ringde "Carina" och gick ut ett tag.
Efter en stund när "Zeke" och "Lucas" har fått leka av sig så gick vi upp och drack kaffe hemma hos "Carina".
Hon skulle till sin Far på eftermiddagen och jag skulle städa här hemma hade jag tänkt medans "älskling" och "Joline" var och hälsade på "Johans" far "Tommy" och hans far allså jolins gammelfarfar som fylde 75 år i Nynäshamn. När dom kom hem så var det nystädat här hemma.
"Joline" var jätte glad och visade upp sin nya väcka och en godispåse.
vi lekte lite här utanför och jag visade henne mina magiska Vantar och hon hade tydligen oxå magiska vattar som hon hämtade inomhus för att inte frysa.
"Carina" och jag skrattade och gick in till var och sig.



Jag började med att läsa den där underbara boken som jag fick låna av älskling.

Den är verkligen hemskt. Ni måste bara läsa den!
Fick några kung av älsk medans vi satt där, till slut tog jag fram boken igen och började läsa.
tårarna började spruta och jag kunde inte sluta läsa den.




Jag har nu i kväll kollat på idol med "Olle" och "älsklingen".
Fick 3st blommor av "Olle", dom var jätte fina och passa jätte bra i mina fönster.











Nu sitter jag här igen och lyssnar på när "Johan" min spelar på sina instrument inne i vardagsrummet och sjunger. Älskar verkligen att höra när han spelar. blir så glad inombord, han är verkligen duktig. Hoppas han kommer långt någon dag med hans musik. Hoppas inte grannarna störs bara. Jag njuter verkligen!
Musik är mitt liv utan musik Ingen "Angie".


















Ska lägga mig nu och återgå till boken.
Ha en trevlig kväll




& rock`n roll /Rock Angie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0