I call it love<3

Hej Rockers!

Igår så var Joline och jag hemma och möblerade om här hemma och städatde.
Hon ville nämligen inte gå till förskolan och jag skulle ändå vara hemma.
Vi fick gå till förskolan senare för att dom skulle ta kort på henne.
Sen kom vi tillbaka och hon ville gå till sin mamma.
Jag, Johan och Olle spelade kortspel på kvällen som vanligt innan vi skulle gå  och sova.






Idag sov jag inte så bra. Älsk hade sovmorgon men hade glömt stänga av larmet så jag väckte honom.
Satte mig här ett tag och kollade lite och pratade med morsan i mobilen.
Gick ut med Lukas på en promenad och sedan gick jag in och spelade kort med Olle och Älsklingen.




Älsklingen har åkt till jobbet nu...

Saknar honom redan, åker till honom senare runt 4-5 ungefär.





Ska snart ta och fixa kablarna till tv så att den fungerar i vardagsrummet
och sen ska jag läsa vidare på boken Asyl som jag inte haft tid med att läsa på länge.
Måste diska med.






rock´n roll
/Rock Angie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0