Questions?

Hur bor du: I en 4
Brukar du komma i tid:
Ja oftast
Hur lång är du:
174cm för att vara exakt
Kan du laga mat:
Japp tänk för att hon kan de :)
Vad jobbar du med/pluggar du: servering, kock och modell som extra

Vad har du på dig just nu: Jobbkläder
Har du någon fobi: Ormar
Hade du en bra kväll igår: Ja underbart mysig kväll!
Vilket är ditt senaste inköp: Oj, hmm.. Måste juh vara folk ÖL i kylskåpet
Din favoritdryck på morgonen: måste jag gå upp?
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Extrra pengarna :)
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja klart jag har, vart annars ?! med älsk
Vad hade du sönder senast: En tallrik när jag diskade idag
Vem snackade du med senast: Min underbara älskling♥
Varm favoritdricka: chocklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Kallt vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider och ÖL
När gjorde du senast något riktigt dumt: Oj de va nog ett tag sen
Saknar du någon just nu: Min familj i östergötland
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Trampa på rätt tå
Någon jag stör mig på: idioter
Intressen: Älsk, djuren, jobba, vänner, festa
senaste person du kramade: älsk
Senaste person du ringde: älsk's Jobb
Senaste person som ringde dig: mamma
Vad drack du senast: vatten
Vill du ha barn: Ja de är klart jag vill
Längtar du till din nästa födelsedag: Nä, den förra var ju hemsk 21 blir man iår
Har rakat dina ben någon gång: Hahaha de gör jag ofta !
Är du sugen på något nu: Folk ÖL
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Oj de va lätt, INGA
Använder du hudkräm: Japp
Attraheras du av män med skägg: Hahahah de kan va lite små sexigt
Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop
Brukar du baka: Tänk för att de gör hon
Röstade du i det senaste valet: Jag fick inte rösta då
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: hell yeah! har världens bästa sambo & djur, & alla i sthlm
Vilken låt lyssnade du senast på: white lion-all you need
Har någon annan sovit i din säng inatt: Jaaa min älskling såklart !
Vad tycker du är äckligt: Ormar o spindlar
Har du pengar på mobilen: Ja faktiskt
Vilken svordom använder du mest: Faan, helvette, f*tta, fittbulle
Vilken tid är din väckarklocka inställd på: 06:00
Var köper du dina matvaror ifrån: , Ica ringen
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: Vara på bilden
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa: Bjuda hela min familj på en resa utomlands, & köpa hus
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Ne inte vad jag kan minnas
När var senast någon stötte på dig: Igår på jobbet, den där ALEX
Vad åt du till middag senast: currry kyckling med ris och vatten
Kan du vissla: Jadå de kan jag
Tittade du på tecknat när du var liten:
Hahaha jaaa
Äger du några popband t-shirts: Nee bara Rockband t-shirts
När flög du senast: aldrig gjort
Pratar du några andra språk: Engelska & Svenska och lite finska
Har du gråtit offentligt: Japp
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar: Japp, både och
Vad har du med dig in på bion: Förmodligen godis & nån dricka
Vad har du för väder: Soligt & blåsigt och SKIIIT kallt
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet: dekoration och ganerong,servering, dryck kundskap
När sov du senast på golvet: Sist vi va hemma hos Pulkan förra helgen
Vilken är din favorit drink: Redbull & Vodka och såklart GETING
Gillar du din boendesituation: kan det bli bättre än så här i en lägenhet? nä tror inte dä.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: Minst 6h sömn
Är dina dagar fullbokade och stressiga: alltid
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna: japp
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 21år
Tror du på liv på andra planeter: Nope, vem vet igentligen?
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt: Tänk positivt, allt går att lösa
Skulle du någonsin hoppa fallskärm: Absolut, så fort jag får chansen
Tycker du om att krama folk:
Ja faktiskt, är väldigt kramig av mig
Äger du en digitalkamera: ja en rosa
Vilka kändisar har du blivit jämförd med: Hahaha ingen aning
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det: Ja faktiskt, har man sagt att man ska ringa så ska man göra de oxå
Får du dåligt samvete efter du ätit kött: Ne varför ska jag få de ?!
Är du mörkrädd: Ja faktiskt, men de har sina anledningar oxå
Tre saker du alltid har med dig: Mobil, Nycklar, bajspåsar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0