Realize what you have lost , forget about the past, life goes on, just like you said

Godmorgon folket!







Mitt namn är Angelica
men folket här kallar mig mest för "Angie" Speciellt här i sthlm.
När jag åker till Östergötland så kallar dom mig för "Gela"

Jag har börjat leva mitt nya liv här uppe och släppt allt som var i mitt förra.
Trivs jätte bra här uppe i stockholms trakten.
Jag lever tillsammans med en heta kille som betyder så oerhört mycket för mig.
Johan är han namn. Men andra kallar  honom för "JoJo Ladiva" Hans artist namn.
Han spelar Trummor i ett band som heter Diva.
Vi lever tillsammans med hans dotter på 5 år som heter Joline.
Vi bor i Tyresö lite utanför stockholm.

Jag är väldigt lycklig nu till skillnad från förr.
Jag har mycket goda vänner som betyder mycket för mig.

Jag kommer skriva om allt som händer i mitt liv som är värt att skriva om.
så följ bloggen!



//Rock Angie





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0