a life to die for

Hej, har inte uppdaterat på väldigt länge nu.
kan berätta att jag har bytt jobb, från kungens kurva (OLEARYS) till Tartine i sickla köpcentrum.
Har nämligen fått ett fast jobb som jag verkligen trivs med.
Är kallskänka där och gör från mackor till sallader samt varma mackor, bakverk, soppor, kycklingspett,potatisgratäng och mycket annat.









kan även berätta att Johan och hans band Caliber44 har fått ett skivkontrakt.
Så dom ska släppa sin skiva snart.
så ni får höra av er om ni är intresserade.

Har jobbat en hel del nu på sista tiden, har bara varit ledig en dag. (Måndag)
och idag är det Söndag. Jag är verkligen helt slut och har ont i kroppen.
Blev jätte glad idag när jag kom hem, Johan hade städat hela lägenheten och berättade att han skulle tvätta all våran tvätt.

Imorgon blir det att kliva upp halv 6 för att göra iordning mig. Sätta mig på bussen mot gullmarsplan och ta tvärbanan mot sickla udde och gå mot köpcentrumet och öppna Cafét.


men nu ska jag, Joline och johan kolla på någon film.





Rock´n roll
// RockAngie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0