coup be grace

Hej Rockers!

Jag har varit hemma igår och idag från jobbet eftersom jag är sjuk. Spydde mycket igår.
Sitter nu och längtar till sommaren. Saknar värmen inormt mycket just nu.
Kollade min kamera idag och jag hittade rätt mkt roliga bilder från i sommras.
tänkte ta och visa lite för er.



Sommarens höjdpunkt. Fan va härligt!






Jag sov på vägen dit..


åsa dricker öl



Åsa öppnade en öl när vi kom fram.





Fan va jag saknar min hårfärg.



Kommer ihåg att jag var rätt sur där, eftersom jag fick vänta länge i toa-kön.

                                Hela gänget

                                                  Maja                                              Niina

Det regnade nästan hela tiden under Srf men jag hann att sola när det väl var soligt.
Jag blev brun men inte dom andra.


Senare på sommaren så gjore Älskling, Joline,Zack, Krickan Och så jag en utflykt.





Lövstock I nynäshamn!



Min fina Johan och Lina




Bara jag :)




Emma och Lina <3




Älskar dig över allt annat!
Du är mitt liv min Stjärna<3

Mamma och tommy var uppe en sväng i sommras.






Mamma berättade att hon inte kunde sova i bilar. men vet du vad?



hahah, jag fick dig allt på bild Mamma



See you soon!


RocK´n roll

/rock angie


Kommentarer
Postat av: Jo-Jo

Charmiga gubbtuttar på badbilden. Men vi är underbart fina ihop älskling! Mera sånt! Kyss!

2010-01-27 @ 14:48:14
Postat av: Jo-Jo

HAHAHAHA.... Missade att Krickan kör en skogs piss på ena bilden från utflykten.. riktigt kul!

2010-01-27 @ 14:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0