when you loose something you can´t replace.













Det är bara tystnaden,
tomma ord som fyller rummet.
Du säger inget längre,
du puttar bort mig åt sidan.

Nu är det du som får göra något åt det här.
för jag vet att du har tappat förmågan att se mig.
tappat förmågan att kunna öppna upp
dina stängda dörrar.


Jag drömmer mig iväg till dig
Jag drömmer om att du ska se mig, hålla om mig, Vara rädd om mig.

Men det är bara i dig själv, du kan göra något åt saken.
Bara i ditt hjärta, i mitt hjärna då du står där
framför mig men jag hör bara Tysnaden.

Jag vill kunna höra hur du känner,
berätta hur du mår,
saknar din närhet, nära mig.

där jag  trodde du hörde hemma. Med mig?
Jag vet inte längre, hör tysnaden allt mer.

Men inga stjärnor,
inga små solar
kan ta dig tillbaka till mig.
Det är bara du,


Det är bara du som kan få mig att leva,
att älska.

Jag sitter här.
Som ett tomt skal utan dig.
Som en stängd bok,
min blick kan mörda,
För "i mitt öga bor en vulkan"

komma tillbaka, se mig igen.
till din själ i hemlighet
för jag är trasig.
Jag kan inte älska utan dig...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0