Förlovning<3 28/5-10

Den 28/5-10 förlovade vi oss.








På kvällen fixade vi iordning på baksidan
Joline fick sätta på oss ringarna för att hon själv ska kunna förstå att jag ska ingen stans.
Hon har varit orolig att jag ska försvinna ur hennes liv.
Men det ska jag aldrig göra. Nej, vill ha pappa föralltid.

Hon lånar pappas mobil

Lukas i hans snuttefilt.

 

Idag 29/5-10

Gick upp kl 07.00

Var verkligen skit trött.

Åkte taxi till Jolines fotbollsträning.

Hon fick sina kläder idag, Kolla så fin hon blev.

 

 

Jag var mycket trött

 

Pappa och dotter

Mina älsklingar<3

Z Och Joine

Vi var i centrum och kollade på Marcolio.

Senare när vi kom hem så fick vi gå ner och handla kol och tändvätska för att kunna grilla.

Tack älskling för den goda maten.

Är as mätt.

 

 

Nu ska jag ta och lägga mig i sängen och kolla på film med älskling och bara ha det myspys.

 

Imorgon ska vi hem till Johans mamma Ann :)

så får berätta mer om det sen.

 

 

Puss Puss Fuck you


Kommentarer
Postat av: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~

hej va kul att de stämmer in på dej också, alla som kommenterat säger att de stämmer in, jätte kul tycker jag :) fick listorna av en spådam. jag är också skytt :D



om du vill läsa mer om sånt i min blogg så får du gärna bevaka mig, kommer blogga mkt om detta i vinter. :)



trevlig fredag på dej, kramar!

2010-11-05 @ 12:07:27
URL: http://vackrasol.blogg.se/
Postat av: elsa

Grattis till förlovningen ! :')

2011-04-06 @ 17:28:01
URL: http://elsaannakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0