☆http://www.demondollrecords.com Köp skivan nu då för fan!☆

Fittbulle vad det gör ont i halsen.

Hej föresten.


Har varit sjuk sen i torsdags kväll och jag kan inte äta eller svälja och det går inte över med hostmedicin heller.
VARFÖR?
Måste det vara halsfluss?

Jag behöver inte det just nu. Behöver kunna gå till mitt jobb och tjäna massa pengar så att man slipper vara fattig.
är så trött på att vara hemma och tråka.
Känner mig helt värdelös.
jag ska ta mig till vårdcentralen idag och kolla om jag har fått det eller inte men det verkar så iaf.

Snart är det tre dagar kvar och j ag kan inte tro att det är sant.
Tre dagar tills vi blir ett föralltid.
Du är verkligen det bästa som någonsin har hänt mig och jag hade inte kunnat tänka mig ett liv utan dig.
Det finns bara inte. Du är min drog och mitt liv och mitt allt.



klart att jag säger JA! Ja min älskling jag vill förlova mig med dig.
Du gör mig så lycklig. Vi har kommit en bra bit på vägen.
En bra början på våran livsresa.


2010-05-28
När det blir vi föralltid!


Den 29
Kommer min mamma på besök, ska till skansen och kolla på djur.
Med Mamma,tommy och Johan, Joline.
Fan va kul
.



30de
Älskling fyller år.
Grattis på födelsedagen.

-Blir att fira dig hemma hos din mamma


Söta Joline försökte se arg ut.
Haha men hon misslyckades!








Puss puss fuck you


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0