Don`t stop belivin <3

Idag har jag gjort mycket bra saker.
Nämlingen


  • Centrum- Kollade runt mest. (Ville ha solbrillor 79kr,tröja 50kr,klänning 50kr.
    Jo det är 179kr som jag inte har just nu men vill så gärna ha dem.
  • Cykelaffären-Kolla cykel åt Joline och Agge köpte en slag åt henne. Mkt bra då kan hon köra på den.
  • Körskolan- där kollade jag upp hur mycket allt skulle kosta för mig. Ska börja plugga nu i sommar.
  • Handlade MAT på Lidel för 510kr. Fan va mat det blev. Nu klarar vi oss iaf.
  • Städat- utomhus och inomhus-

Fan va duktig jag är!








Pratade nyss med Älskling, han berättade att nästa lördag kommer hans farbror med möbler.
Så vi får nya möbler som vi ska få. Längtar :)

Men nu önskar jag bara att Nån på johans jobb kunde vara gullig och byta pass med honom.
Han frågade runt men ingen ville byta tydligen. Är jätte ledsen över det för det är han och min dag imorgon.
Han och jag ska förlova oss. Klart att jag vill ha han här hos mig då.
Men vet hur det kommer att sluta. Jag kommer få åka dit med Joline till hans jobb och sitta där tills han slutar. Men en sak är bra. Det blir iaf pengar.
Men hade velat umgås med han när det ändå var våran dag.




Tid Betyder ingenting i
dina armar
ser jag
Världen
Som den igentligen är







Puss Puss Fuck you

Kommentarer
Postat av: Jennie

Sv: Tack så jätte mycket :)

Det är jag och min sambo Nils som hjälps åt att göra designerna faktiskt. Eftersom att jag inte kan PS men de kan han, så är det smidigast att hjälpas åt :)



Jo, nog skulle vi kunna hjälpa dig. Kanske inte punkt nu, men inom kort. Du kan ju ta min mail-adress och adda mig på msn så kan vi prata mer om det där :)



/ Jennie

2010-05-27 @ 23:46:12
URL: http://jenniemariajohansson.blogg.se/
Postat av: hjyj

hahahahaahah vad ful ni har skeivittt hahahahah

2010-10-18 @ 14:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0