We Own The Night

Igår var jag på vårdcentralen.
Fick sjukskrivning. Min halsont går ju aldrig över och jag vaknar sjukt tidigt på morgonen.
snälla gå över snart. Vill kunna åka till mitt jobb.
Agge var ändå i centrum när jag skulle hem från centrum så jag åkte taxi hem.




Kollade även lilla ikea innan ja kom hem och jag hitta 3plåtburkar. Jaa, det fanns färg i.
så jag målade yttermöblerna. fint blev det iaf. Vitt :)



Dålig Bild oxå


När jag var färdig med målandet så bjöd stickan mig på en kung. :) och olle var där.
Men han gick in till gunn sen.
Olle ville att ja skulle ta in stickan sen när han hade druckigt upp för han var så full.
Ja gick in för attt tvätta bort färgen från mina händer så hör jag *BRAAK*
Jo, stickan ligger visst i rabbatten. Gud så kul anette kommer få det när hon kommer hem idag.
Men tur så hjälpte jag fixa i hennes rabbat eftersom hon kommer skrika rakt ut.
Hjälpte in stickan in till sängen och gick in till mig för att bada.





Senare när jag hade varit badflicka och klar invirad i min ROSA handuk
så kommer krickan och Johan med chips och ÖL.
Jo, dom brukar ju ha folköls måndag men det är ju ONSDAG? Hm hur planera ni nu?

-Men du får ju oxå ÖL.
Då så när ska vi börja ;)
Fixade lite hammburgare och spilde ut halva ketchupen.
Den råkade va trasig i botten. Men Krickan fick ju iaf Ketchup iaf. Han bad ju om det.
Sen efter några ÖL orkade jag inte svälja mer, gjorde förbaskat ont i halsen.
Gick och la mig och somna som en stock.


Idag vakna jag upp med slem i halsen så jag får dricka den där äckliga hostmedicinen ett bra tag till.
Äckligt.
Ja Hoppas Agge ringer sen för att hon skulle till ÖB. Skulle kunna tänka mig följa med.


Jag glömde visst berätta att innan jag
var på vårdcentralen hitta jag dom här




Joline skulle älskat dom.
130kr på H&M.
Dom måste vi köpa.




Men nu, så ska jag iaf ta ett varmt bad.



Puss Puss Fuck you!

Kommentarer
Postat av: Wednesday

Vad är det för fel på din hals? Fick du reda på det?

2010-05-27 @ 12:11:00
URL: http://hathor.blogg.se/
Postat av: Angie

Jo jag hade nån slags virus.

Vad vet jag, men jag blev sjukskriven iaf för jag kan ju inte jobba på dagis om jag bär på hals virus.



Nä nu måste jag ut med lukas kan ringa dig snart.



Puss puss fuck you

2010-05-27 @ 19:12:03
URL: http://rockangie.blogg.se/
Postat av: Angie

Jo jag hade nån slags virus.

Vad vet jag, men jag blev sjukskriven iaf för jag kan ju inte jobba på dagis om jag bär på hals virus.



Nä nu måste jag ut med lukas kan ringa dig snart.



Puss puss fuck you

2010-05-27 @ 19:12:49
URL: http://rockangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0